Manual for the ASEBA school-age forms & profiles : an integrated system of multi-informant assessment / Thomas Achenbach, Rescorla, Leslie.

By: Achenbach, Thomas M, 1940-Contributor(s): Rescorla, LeslieMaterial type: TextTextLanguage: English Burlington : University of Vermont, Research Center for Children, Youth & Families, 2001Description: 238 páginas : ilustraciones, gráficas ; 28 cm. + (Varios modelos de formatos)ISBN: 9780938565734Subject(s): Conducta (Psicología) | Psicología infantilDDC classification: 155
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros General Libros General Biblioteca General
Segundo Piso - Sala General
155 A177M 2001 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Checked out 08/08/2022 39983002273008

Child behavior checklist for ages 6-18, teacher's report form, youth self-report an integrated system of multi-informant assessment.

Incluye: (50) YSR profile for boys & girls - competence scales / Syndrome Scales -- (50) TRF profile for boys - Adaptative functioning / Syndrome Scales -- (50) TRF Profile for girls - Adaptative functioning / Syndrome Scales -- (50) CBCL profile for boys - competence scales / Syndrome Scales -- (50) CBCL profiles for girls - competence scales / Syndrome Scales -- (50) Inventario de comportamiento escolar -- (50) Cuestionarios sobre el comportamiento de los niños (niñas) de 6-18 años -- (50) Autoreportes de jóvenes entre 11 y 18 años (YSR/11-18) -- (50) Autoreportes del comportamiento de adultos de 18 a 59 años (ASR) -- (50) Cuestionarios del comportamiento de adultos de 18 a 59 años (ABCL) -- (50) Cuestionarios del comportamiento de los niños (as) de 1ư - 5 años para educadores - cuidadores -- (50) Cuestionarios del comportamiento de los niños (as) de 1ư - 5 años.

Incluye referencias bibliográficas e índice.

Incluye formatos en español.

2

NEW-150-18

NEW-AGO-18

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha