Theory and method in higher education research. Vol. 5 [e-book].

Colaborador(es): Huisman, Jeroen [editor] | Tight, Malcolm [editor]Tipo de material: TextoTextoSeries Theory and method in higher education research ; 5Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019Edición: Edited by Jeroen Huisman and Malcolm TightDescripción: 1 recurso electrónico (ix, 232 pages) Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9781838678418 (ebook)Tema(s): Educación superior -- Investigación -- Metodología -- Libros electrónicos | Investigación cualitativa -- Metodología -- Libros electrónicos | Tecnología educativa -- Investigación -- Metodología -- Libros electrónicosClasificación CDD: LE378 Recursos en línea: Acceso en línea
Contenidos:
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Electrónico Libro Electrónico Biblioteca General
Libros electrónicos
LE378 T396 2019 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 Disponible (Acceso Disponible) 273170-1001

Includes index.

Analysing policy positions of stakeholder organizations in higher education: what, how and why? -- Understanding disability frameworks in higher education research -- Diffracting the curriculum: putting "new" material feminism to work to reconfigure knowledge-making practices in undergraduate higher education research -- The looseness of loose coupling: the use and misuse of "loose coupling" in higher education research -- Toward a critical whiteness methodology: challenging whiteness through qualitative research -- Mixed methods for research into higher education: solving the problem of institutionalized introsprection? -- Addressing self-selection and endogeneity in higher education research -- An exploration of rhythms in the contemporary academy: time, space and affect -- Pluralism as a vehicle for theory-building in educational technology research -- Internet-mediated research: a methodological discussion based on a study with non-traditional adult students -- Ethnographies of higher education and modes of existence: using Latour's philosophical anthropology to construct faithful accounts of higher education practice.

2

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha