Beyond multi-channel marketing [e-book] : critical issues in dual marketing.

Colaborador(es): Foroudi, Pantea [editora] | Palazzo, Maria [editor] | Siano, Alfonso [editor]Tipo de material: TextoTextoBingley : Emerald Publishing Limited, 2020Edición: Edited by Maria Palazzo, Pantea Foroudi and Alfonso SianoDescripción: 1 recurso electrónico (xvii, 245 pages) Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9781838676858 (ebook); 9781838676872 (epub)Tema(s): Comunicación en mercadeo -- Libros electrónicos | Mercadeo de productos de marca -- Libros electrónicos | Mercadeo por internet -- Libros electrónicosClasificación CDD: LE658 Recursos en línea: Acceso en línea
Contenidos:
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Electrónico Libro Electrónico Biblioteca General
Libros electrónicos
LE658 B573 2020 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 Disponible (Acceso Disponible) 273788-1001

Includes index.

Introduction to 'beyond multi-channel marketing: critical issues in dual marketing' / Maria Palazzo, Pantea Foroudi and Alfonso Siano -- Evolution of supply chains and dual marketing strategies: a case on the impact of public policy on dual marketing strategy / Norbani Che Ha, CheahChee Wei and Suhana Mohezar -- Using Quelch's tools to explore and put dual marketing into practice: benefits, opportunities and risks / Ogechi Adeola, Obinna Muogboh and Jimoh Fatoki -- Industrial branding: communicating in business to business sector / Nuria Rodriguez Pardo and Maria Palazzo -- Integrated marketing communication in B2B2C area / Alireza Nankali, Maria Palazzo, Mohammad Jalali, Pantea Foroudi, Nader Seyyed Amiri and Gholamheidar Ebrahimbay Salami -- Transforming the complexity of having multiple channels to an asset: reflective critics on the dual marketing and co-branding / Tuğra Nazlı Akarsu, Pantea Foroudi and T.C. Melewar -- From dual marketing to marketing 4.0.: the role played by digital technology and the Internet / Maria Giovanna Confetto, Francesca Conte, Agostino Vollero and Claudia Covucci -- Against the odds: consequences of social media in B2B and B2C / Pantea Foroudi, Reza Marvi, Mohammad Foroudi, Sayabek Ziyadin, al-Farabi Kazakh and Solongo Munkhbat -- Approach to dual marketing: re-organization of structures and development of competencies / Sardanelli Domenico -- Business areas that can benefit of dual marketing practices: presentation of case studies / Maria Palazzo and Maria Antonella Ferri -- Beyond multichannel marketing: critical issues in dual marketing toward a conclusion / Maria Palazzo, Pantea Foroudi and Alfonso Siano.

2

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha