Bottom of the pyramid marketing [e-book] : making, shaping and developing BoP markets.

Colaborador(es): Singh, Ramendra [editor]Tipo de material: TextoTextoSeries Marketing in emerging marketsBingley : Emerald Publishing Limited, 2019Edición: Edited by Ramendra SinghDescripción: 1 recurso electrónico (xiv, 219 pages) Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9781787145559 (ebook); 9781787149748 (epub)Tema(s): Administración de ventas -- Libros electrónicos | Branding (Mercadeo de productos de marca) -- Libros electrónicos | Consumidores de bajos ingresos -- Libros electrónicos | Mercadeo de productos de marca -- Libros electrónicos | Segmentación del mercado -- Libros electrónicosClasificación CDD: LE658 Recursos en línea: Acceso en línea
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Evolving and expanding marketing to address challenges and opportunities in BoP markets: looking back and forward -- Making markets 'worth the effort' at the bottom of the pyramid -- A qualitative study on the survival strategies of retailers in BoP markets -- Beyond the BoP: a look into alternative domain -- Designing solutions for the low income consumer markets: four schools of thought -- A conceptual model of pro-poor innovation adoption in the BOP and subsistence marketplaces -- reflections from a periodic market in rural India -- Bottom of the pyramid marketing: examples from selected Nigerian companies -- Profitability in rural bottom of the Pyramid (BoP) Markets from a business perspective: evidence from Sri Lanka -- Developing capabilities and freedoms at the base of the pyramid -- Exploring the Urban BoP market.

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