Multimodality, meaning, and institutions [e-book].

Colaborador(es): Daudigeos, Thibault [editor] | Höllerer, Markus A [editor] | Jancsary, Dennis [editora]Tipo de material: TextoTextoSeries Research in the sociology of organizations ; 54BBingley : Emerald Publishing Limited, 2018Edición: Edited by Markus A. Höllerer, Thibault Daudigeos, Dennis JancsaryDescripción: 1 recurso electrónico (x, 244 pages) Tipo de medio: computer Tipo de portador: online resourceISBN: 9781787433311 (ebook); 9781787434516 (epub)Tema(s): Cambio organizacional -- Libros electrónicos | Comunicación organizacional -- Libros electrónicos | Industrialización -- Libros electrónicosClasificación CDD: LE658 Recursos en línea: Acceso en línea
Contenidos:
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Electrónico Libro Electrónico Biblioteca General
Libros electrónicos
LE658 M961 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 Disponible (Acceso Disponible) 274200-1001

Includes bibliographical references and index.

Multimodal construction of a rational myth: industrialization of the french building sector in the period from 1945 To 1970 / Eva Boxenbaum, Thibault Daudigeos, Jean-Charles Pillet and Sylvain Colombero -- Cru, glue, and status: how wine labels helped ennoble bordeaux / Gregoire Croidieu, Birthe Soppe and Walter W. Powell -- Where history, visuality and identity meet: institutional paths to visual diversity among organizations / Achim Oberg, Gili S. Drori and Giuseppe Delmestri -- Dirty oil or ethical oil? visual rhetoric in legitimation struggles / Lianne M. Lefsrud, Heather Graves and Nelson Phillips -- Companies on the runway: fashion companies' multimodal presentation of their organizational identity in job advertisements / Bernadette Bullinger -- Message in a bottle: multiple modes and multiple media in market identity claims / Bernard Forgues and Tristan May -- The architecture of city identities: a multimodal study of Barcelona and Boston / Candace Jones and Silviya Svejenova -- Afterword: multimodality in organization studies / Theo Van Leeuwen.

2

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha