Examining content and language integrated learning (CLIL) theories and practices / Natalia Dmitrievna Galskova [y otros] ; editora, Liudmila Khalyapina.

Colaborador(es): Dmitrievna Galskova, Natalia | Khalyapina, Liudmila, 1957- [editora]Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Editor: Hershey, PA : IGI Global, 2020Descripción: xxii, 325 páginas : gráficas ; 28 cmISBN: 9781799832676; 9781799832669; 9781799832683Tema(s): Lingüística -- Educación | Lenguaje -- Educación | Lenguaje y lenguas -- EnseñanzaClasificación CDD: 418.007
Contenidos parciales:
Modern linguodidactics as a scientific foundation for FLT in Russia -- Linguodidactic analysis of professionally-oriented languaje education and CLIL special features -- The symbiotic of [complex content]+[foreign language]: translanguaging towards disciplinary academic literacy -- Shifting toward english medium instruction in higher education: teacher perceptions -- On integrative bilingual teaching of a foreign language and engineering at a technical university -- Practical implementation of integrative bilingual teaching/learning at a technical university -- CLIL pedagogy: insights and practices - the case of tomsk polytechnic university.
Lista(s) en las que aparece este ítem: Ciencias de la Educación
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros General Libros General Biblioteca General
Primer Piso - Sala General
418.007 E961 2020 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej.1 Disponible (Acceso Disponible) 39983002296900

Incluye referencias bibliográficas al final de cada capítulo e índice.

Modern linguodidactics as a scientific foundation for FLT in Russia -- Linguodidactic analysis of professionally-oriented languaje education and CLIL special features -- The symbiotic of [complex content]+[foreign language]: translanguaging towards disciplinary academic literacy -- Shifting toward english medium instruction in higher education: teacher perceptions -- On integrative bilingual teaching of a foreign language and engineering at a technical university -- Practical implementation of integrative bilingual teaching/learning at a technical university -- CLIL pedagogy: insights and practices - the case of tomsk polytechnic university.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha