Examining content and language integrated learning (CLIL) theories and practices / Natalia Dmitrievna Galskova [y otros] ; editora, Liudmila Khalyapina.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: Hershey, PA : IGI Global, 2020Descripción: xxii, 325 páginas : gráficas ; 28 cmISBN: 9781799832676; 9781799832669; 9781799832683Tema(s): Lingüística -- Educación | Lenguaje -- Educación | Lenguaje y lenguas -- EnseñanzaClasificación CDD: 418.007Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
---|---|---|---|---|---|---|
Libros General | Biblioteca General Primer Piso - Sala General | 418.007 E961 2020 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej.1 | Disponible (Acceso Disponible) | 39983002296900 |
Incluye referencias bibliográficas al final de cada capítulo e índice.
Modern linguodidactics as a scientific foundation for FLT in Russia -- Linguodidactic analysis of professionally-oriented languaje education and CLIL special features -- The symbiotic of [complex content]+[foreign language]: translanguaging towards disciplinary academic literacy -- Shifting toward english medium instruction in higher education: teacher perceptions -- On integrative bilingual teaching of a foreign language and engineering at a technical university -- Practical implementation of integrative bilingual teaching/learning at a technical university -- CLIL pedagogy: insights and practices - the case of tomsk polytechnic university.
No hay comentarios en este titulo.